Hero tytuł

Hero tekst.

LUDZIE: jak dbamy o jakość kadry zatrudnionej w naszej Szkole?

  • Zatrudniamy najlepszych lektorów – mamy wysokie standardy jeśli chodzi o wykształcenie oraz doświadczenie naszej kadry lektorskiej. Kandydaci do pracy w Prolang przechodzą trójetapowy proces rekrutacji, w którym muszą wykazać się nie tylko znajomością języka biznesowego, ale również metod i narzędzi nauczania osób dorosłych.
  • Rozwijamy naszą kadrę lektorską – w naszej szkole określamy potrzeby rozwojowe naszych lektorów, oraz regularnie prowadzimy szkolenia dla naszej kadry. Szkolenia są prowadzone przez naszych Metodyków jak i ekspertów z zewnątrz.
  • Na bieżąco kontrolujemy jakość pracy naszych Lektorów prowadząc obserwacje zajęć oraz sprawdzając wymagane wpisy do rejestrów typu dziennik, rejestr testów czy platforma iVocabite.
  • Nasi lektorzy na bieżąco mogą korzystać z doradztwa naszych Metodyków, oraz przygotowywanych specjalnie pod potrzeby klienta biznesowego materiałów dydaktycznych
Logo kursy językowe dla firm

 

 

 

Tekst przedtytuł

Tekst tytuł

LUDZIE: jak dbamy o jakość kadry zatrudnionej w naszej Szkole?

Zatrudniamy najlepszych lektorów – mamy wysokie standardy jeśli chodzi o wykształcenie oraz doświadczenie naszej kadry lektorskiej. Kandydaci do pracy w Prolang przechodzą trójetapowy proces rekrutacji, w którym muszą wykazać się nie tylko znajomością języka biznesowego, ale również metod i narzędzi nauczania osób dorosłych.

Rozwijamy naszą kadrę lektorską – w naszej szkole określamy potrzeby rozwojowe naszych lektorów, oraz regularnie prowadzimy szkolenia dla naszej kadry. Szkolenia są prowadzone przez naszych Metodyków jak i ekspertów z zewnątrz.

Na bieżąco kontrolujemy jakość pracy naszych Lektorów prowadząc obserwacje zajęć oraz sprawdzając wymagane wpisy do rejestrów typu dziennik, rejestr testów czy platforma iVocabite.

Nasi lektorzy na bieżąco mogą korzystać z doradztwa naszych Metodyków, oraz przygotowywanych specjalnie pod potrzeby klienta biznesowego materiałów dydaktycznych

Jakość dostarczanych produktów i usług jest jednym z ważniejszych celów biznesowych stawianych sobie przez różne firmy. W szkołach językowych przyjmuje się, że utrzymanie jakości nauczania wymaga okresowej kontroli pracy lektorów przez metodyka szkoły. Kontrola ta najczęściej przyjmuje postać obserwacji lekcji prowadzonych przez lektorów, przy czym obserwacja ta może zostać zapowiedziana wcześniej lub być przeprowadzona ad hoc. Praca lektora może być również oceniania poprzez badanie opinii słuchaczy biorących udział w zajęciach z danym lektorem, które to badanie może przyjmować mniej lub bardziej sformalizowaną postać;  może to być mniej formalna rozmowa telefoniczna z pytaniem, jak podobają się zajęcia, lub kompleksowa ankieta, jaką słuchacze wypełniają na koniec roku szkolnego lub danego semestru. Kontrolowane mogą być również różne oczekiwane przez szkołę wpisy do rejestrów typu dziennikrejestr testów czy innych systemów, które oferuje swoim słuchaczom szkoła (jak na przykład platforma ze słówkami). Szkoły sprawdzają też nieraz, czy lektor prowadzi zajęcia zgodnie z przyjętym przez daną placówkę sylabusem oraz czy korzysta z wybranych przez szkołę materiałów, a także czy prowadzi zajęcia według wybranej metody nauczania.

 

 

Tekst z obrazkiem naprzemiennie przedtytuł

Tekst z obrazkiem naprzemiennie tytuł

Sekcja 1

Jakość dostarczanych produktów i usług jest jednym z ważniejszych celów biznesowych stawianych sobie przez różne firmy. W szkołach językowych przyjmuje się, że utrzymanie jakości nauczania wymaga okresowej kontroli pracy lektorów przez metodyka szkoły. Kontrola ta najczęściej przyjmuje postać obserwacji lekcji prowadzonych przez lektorów, przy czym obserwacja ta może zostać zapowiedziana wcześniej lub być przeprowadzona ad hoc. Praca lektora może być również oceniania poprzez badanie opinii słuchaczy biorących udział w zajęciach z danym lektorem, które to badanie może przyjmować mniej lub bardziej sformalizowaną postać;  może to być mniej formalna rozmowa telefoniczna z pytaniem, jak podobają się zajęcia, lub kompleksowa ankieta, jaką słuchacze wypełniają na koniec roku szkolnego lub danego semestru. Kontrolowane mogą być również różne oczekiwane przez szkołę wpisy do rejestrów typu dziennikrejestr testów czy innych systemów, które oferuje swoim słuchaczom szkoła (jak na przykład platforma ze słówkami). Szkoły sprawdzają też nieraz, czy lektor prowadzi zajęcia zgodnie z przyjętym przez daną placówkę sylabusem oraz czy korzysta z wybranych przez szkołę materiałów, a także czy prowadzi zajęcia według wybranej metody nauczania.

Powstaje pytanie, czy jest to system wystarczająco dokładny i skuteczny, umożliwiający nie tylko nadzór nad pracownikami, ale także na szybkie reagowanie w razie trudności, oraz umożliwiający stały rozwój kadry lektorskiej?Jako szkole działającej na rynku usług szkoleniowych od 20 lat udało nam się wypracować sprawnie działający system utrzymania jakości nauczania, co znajduje potwierdzenie w wysokich opiniach naszych słuchaczy i klientów. Poniżej dzielimy się pokrótce tym, co się u nas sprawdza.

Tekst z obrazkiem Tytuł

Przykładowy tekst – do analizy treści:

Szkoła językowa online dla firm

Jesteśmy jedną z największych szkół językowych w Polsce. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam wypracować najlepsze metody nauczania, a wykwalifikowana kadra przekazuje uczestnikom zajęć wiedzę, która ułatwia komunikację w obcych językach. Skupiamy się głównie na prowadzeniu zajęć dla dużych i małych firm, organizując zajęcia z branżowego angielskiego, niemieckiego, czy hiszpańskiego (zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą). Prowadzimy m.in:

MOJA LISTA

Prowadzimy również kursy indywidualne z różnych języków, np. z angielskiego, niemieckiego, włoskiego, francuskiego, hiszpańskiego, czy chińskiego.

Tekst z ikonami po prawej Przedtytuł

Tekst z ikonami po prawej Tytuł

Tekst z ikonami po prawej Tekst

Tekst przy ikonie

Puzzle Przedtytuł

Puzzle Tytuł

Ikona Tytuł

Ikona Tekst

Ikona Tytuł

Ikona Tekst

Opinie Przedtytuł

Opinie Tytuł

Opinie Tekst

Opinie Autor

Opinie Firma

Klienci Przedtytuł

Klienci Tytuł

puzzle puzzle

CTA Przedtytuł

CTA Tytuł

CTA Tekst

[contact-form-7 id="9096e9e" title="Formularz"]

CTA Pomarańczowe Tekst

Kroki Przedtytuł

Kroki Tytuł

01
Krok1

Krok 1 Tytuł

Krok 1 Tekst

Boxy z ikonami Przedtytuł

Boxy z ikonami Tytuł

Boxy z ikonami Tekst

Boxy Ikona Tekst

Drugi

Boxy z ikonami slider Przedtytuł

Boxy z ikonami slider Tytuł

Boxy z ikonami slider Tekst

Boxy tekst

B

Slider z ikonami i grafiką przedtytuł

Slider z ikonami i grafiką tytuł

Slider z ikonami i grafiką treść

ikona

sprawdzamy podpis pod ikonami
puzzle puzzle

Kontakt formularz z osobą Przedtytuł

Kontakt formularz z osobą Tytuł

PIotr

CEO
Kontakt formularz z osobą Tekst
[contact-form-7 id="9096e9e" title="Formularz"]

Funkcje Przedtytuł

Funkcje Tytuł

Panele rozwijane Tytuł

Panele rozwijane Tekst

FAQ Przedtytuł

FAQ Tytuł

FAQ Pytanie

FAQ Odpowiedź

Pakiety Przedtytuł

Pakiety Tytuł

Pakiety Tekst

Podwójny box Przedtytuł

Podwójny box Tytuł

Podwójny box Tekst

Boxy pole 1

Boxy pole tekstowe

puzzle puzzle

Pole tekstowe przedtytuł

Pole tekstowe tytuł

Innowacyjne metody nauczania – nagłówek 1

Przygotowując naszą ofertę nauki języka angielskiego dla firm, chcemy być elastyczni. Dostosowujemy program nauczania do potrzeb i oczekiwań uczniów. Oferujemy elastyczne godziny zajęć, a także o możliwość nauki przez platformę e-learningową VOCAbite.

Nasi lektorzy łączą dwie ważne metody nauczania – nagłówek 2

  • CLT (Communicative Language Teaching) pozwala uczniom na indywidualizm, twórcze myślenie, spontaniczne reakcje uczestników. Dzięki temu uczestnicy kursów nie boją się interakcji w językach obcych.
  • Bite-Sized, która dzieli program na blogi tematyczne. Uczniowie stopniowo otrzymują kolejne porcje słownictwa i gramatyki, cały czas szkoląc umiejętności płynnej komunikacji.

Nasi lektorzy łączą dwie ważne metody nauczania – nagłówek 3

Nasi lektorzy łączą dwie ważne metody nauczania – nagłówek 4

Nasi lektorzy łączą dwie ważne metody nauczania – nagłówek 5
Nasi lektorzy łączą dwie ważne metody nauczania – nagłówek 6

 

Boxy ofertowe Przedtytuł

Boxy ofertowe Tytuł

Boxy pole 1

Boxy pole 2


Boxy pole 3

Cena audytu:

Boxy pole 4

Tekst z obrazkiem naprzemiennie Przedtytuł

Tekst z obrazkiem naprzemiennie Tytuł

Sekcja 1 Tytuł

Sekcja 1 Tekst


Sekcja 2 Tytuł

Sekcja 2 Tekst

Jak to działa Przedtytuł

Jak to działa Tytuł

Sekcja 1 Tytuł

Sekcja 1 Tekst

Sekcja 2 Tytuł

Sekcja 2 Tekst

00 / 00

Sekcja 1 Tytuł

Sekcja 1 Tekst w rozwinięciu

Sekcja 2 Tytuł

Sekcja 2 Tekst w rozwinięciu