Strona główna » Jakość w Prolang

Jak dbamy o jakość w Prolang?

jakość grafika główna

Utrzymanie jakości pracy oraz oferowanych usług obejmuje dbanie o parę kluczowych elementów. Na jakość wpływają:

  • ludzie
  • procesy
  • narzędzia

W Prolang dbamy o jakość, opiekując się każdym z nich z osobna, a wszystko dzieje się w oparciu o kulturę szeroko rozumianego feedbacku.

LUDZIE: jak dbamy o jakość kadry zatrudnionej w naszej Szkole?

 

  • Zatrudniamy najlepszych lektorów - mamy wysokie standardy jeśli chodzi o wykształcenie oraz doświadczenie naszej kadry lektorskiej. Kandydaci do pracy w Prolang przechodzą trójetapowy proces rekrutacji, w którym muszą wykazać się nie tylko znajomością języka biznesowego, ale również metod i narzędzi nauczania osób dorosłych.
  • Rozwijamy naszą kadrę lektorską - w naszej szkole określamy potrzeby rozwojowe naszych lektorów, oraz regularnie prowadzimy szkolenia dla naszej kadry. Szkolenia są prowadzone przez naszych Metodyków jak i ekspertów z zewnątrz.
  • Na bieżąco kontrolujemy jakość pracy naszych Lektorów prowadząc obserwacje zajęć oraz sprawdzając wymagane wpisy do rejestrów typu dziennik, rejestr testów czy platforma iVocabite.
  • Nasi lektorzy na bieżąco mogą korzystać z doradztwa naszych Metodyków, oraz przygotowywanych specjalnie pod potrzeby klienta biznesowego materiałów dydaktycznych

NARZĘDZIA: jak nasze autorskie narzędzia wspierają utrzymanie jakości?

  • platforma iVOCAbite - w pakiecie z lekcjami Słuchacze naszej Szkoły otrzymują dostęp do dedykowanej platformy, która wspiera naukę, powtarzanie i skuteczne zapamiętywanie słówek. Na platformie można przerabiać kolejne lekcje z języka biznesu oraz własne listy słownictwa. Platforma umożliwia również testowanie siebie z określonej partii materiału.
  • dziennik - narzędzie dla lektorów, które wspomaga planowanie zajęć oraz śledzenie przerobionego materiału, obecności i postępów Słuchaczy. Ułatwia również prowadzenie ciekawszych i bardziej angażujących zajęć. np poprzez takie wbudowane narzędzia jak photo randomizer oraz narzędzie do przygotowywania i przeprowadzania quizów i testów.
  • Business Photo Cards - angażujące materiały przeznaczone dla lektorów języka angielskiego biznesowego, bardzo przydatne do ćwiczenia umiejętności mówienia, nauki słownictwa, wyrażania własnego zdania i przedstawiania opinii na 70 biznesowych tematów.
  • Business Vocabulary Planner - będący wkrótce w sprzedaży fizyczny planer do nauki słówek, przeznaczony dla osób, które najlepiej uczą się zapisując rzeczy własnoręcznie. Ułatwia naukę poprzez rozłożenie procesu na mniejsze, regularne etapy, a także rozwija słownictwo biznesowe w języku angielskim.

PROCESY: jakie procesy wspierają utrzymanie jakości pracy?

Grafika jakość procesy

 

  • Wypracowane przez nas procesy rekrutacyjne pozwalają zatrudniać najlepszych lektorów, którzy następnie prowadzą zajęcia na wysokim poziomie.
  • Nasze standardy obsługi klienta znacząco wykraczają poza średnią spotykaną na rynku. Szybkie odpowiedzi na maile i zapytania, błyskawiczne rozwiązywanie wszelkich mniejszych i większych dylematów, znajdowanie rozwiązań satysfakcjonujących naszych Klientów - to czym możemy się z dumą pochwalić.
  • Regularnie sprawdzamy poziom zadowolenia klientów - w regularnych odstępach czasu sprawdzamy poziom zadowolenia naszych Klientów z prowadzonych dla nich zajęć. Dzieje się tak zawsze w miesiąc od rozpoczęcia nowych zajęć oraz co semestr w każdej grupie. Raz na rok prowadzimy większe badania satysfakcji Klienta, sprawdzające poziom zadowolenia nie tylko z lekcji, ale również obsługi klienta i innych aspektów współpracy z nami.
  • Standardy szkoleniowe dla naszych lektorów również są wysokie. Prowadzimy faktycznie przydatne i rozwojowe szkolenia, zaś nasi lektorzy dodatkowo we własnym zakresie rozwijają swoje kompetencje dydaktyczne i językowe.
Shopping Cart
Scroll to Top
Zgoda na pliki cookie z Real Cookie Banner