Metodycy

Zespół metodyczny Prolang

puzzle puzzle

Język angielski, psychologia biznesu

Ewa Tryhubczak

 

  • absolwentka filologii angielskiej i psychologii na Uniwersytecie Wrocławskim
  • od 2008 uczy języka na różnych poziomach
  • specjalizuje się w języku biznesowym
  • jest certyfikowanym egzaminatorem TOEIC®
  • propaguje nowoczesne metody nauczania, współtworząc platformę e-learningową VOCAbite
  • współautorka materiałów dydaktycznych, w tym Business Photo Cards

 

 

 

„Tylko wzajemne zrozumienie w połączeniu z solidnością i kreatywnością  daje najlepsze efekty w nauczaniu i praktykowaniu języka obcego”

puzzle puzzle

Język angielski

Agnieszka Małek-Bohusz

 

  • absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Wrocławskim
  • od 2008 prowadzi zajęcia w wielu wrocławskich firmach, ucząc języka
    na różnych poziomach zaawansowania
  • jej specjalność to język biznesowy, ma też duże doświadczenie
    w prowadzeniu kursów o profilu medycznym
  • specjalistka z zakresu nowoczesnych metod nauczania i e-learningu,
    jedna z autorek platformy VOCAbite
  • współautorka materiałów dydaktycznych, w tym Business Photo Cards

 

 

„Nasi klienci już wiedzą, że nauka języka to nie ciężka praca, a dobra zabawa. Najistotniejsze jest dla mnie wykorzystanie najnowszych technologii, by takie narzędzia, jak nasza autorska platforma Vocabite, pokazały Państwu, że absolutnie każdy może nauczyć się języka obcego.”

puzzle puzzle

Język angielski, niemiecki, rosyjski, hiszpański

Xenia Kim

Xenia

 

  • absolwentka filologii rosyjskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie
  • poliglotka, specjalizuje się w wielu językach – zna angielski, niemiecki, hiszpański, rosyjski
  • ma pięć lat doświadczenia w nauczaniu kilku języków obcych
  • pracowała jako lektor w Polsce i za granicą (np. w Uzbekistanie)
  • pasjonuje się wykorzystywaniem nowoczesnych technologii w procesie nauczania

 

 

 

 

“Lubię tworzyć własne materiały dydaktyczne i autorskie ścieżki nauczania. Staram się pomagać kursantom w tym, by podczas mówienia w języku obcym uwolnili się od tłumaczenia swojego języka rodzimego w głowie. Dążę do tego, aby kursanci – stosując szeroko pojętą imersję językową – mogli w pełni swobodnie wyrażać swoje myśli w języku obcym.”