Pierwszym powodem jest chęć przyciągnięcia i zatrzymania wysokiej jakości specjalistów, którzy oczekują od swojego pracodawcy inwestowania w ich rozwój. Potrzebą wysuwającą się na pierwszy plan jest konieczność konkurowania z innymi pracodawcami, którzy oferują szeroki pakiet benefitów przyszłym pracownikom.
Drugim powodem jest zapotrzebowanie na kadry z umiejętnościami językowymi niezbędnymi do komunikacji z kontrahentami zza granicy. Tutaj, pomimo coraz lepszego poziomu znajomości języków obcych w Polsce, nadal istnieje luka w nauce języka branżowego i biznesowego, którą z powodzeniem wypełniają szkolenia językowe oferowane przez wyspecjalizowane podmioty takie jak PROLANG.
Trzecim powodem jest realizowanie założeń systemów motywacyjnych istniejących w firmach. W ramach tych systemów jednym z oferowanych benefitów są różnego rodzaju szkolenia, w tym szkolenia językowe.
Niezależnie od indywidualnych powodów, w każdym przypadku inwestowania w rozwój kadry jest dobrym pomysłem, przynoszącym wymierne korzyści pracodawcy.
Szkolenia językowe są dobrym benefitem w nowoczesnych firmach, które dbają o swoich pracowników i o swój image na rynku pracy.
Przeczytaj także:
Angielski jako bezpieczny benefit dla pracowników