Naszą największą specjalnością są szkolenia językowe dla firm.
Od początku istnienia PROLANGU skupialiśmy swoją uwagę na jak najlepszej obsłudze Klientów firmowych, zarówno mniejszych podmiotów, jak i dużych klientów korporacyjnych.
Naszą największą specjalnością są szkolenia językowe dla firm.
Od początku istnienia PROLANGU skupialiśmy swoją uwagę na jak najlepszej obsłudze Klientów firmowych, zarówno mniejszych podmiotów, jak i dużych klientów korporacyjnych.
Od wielu lat spełniamy potrzeby najbardziej wymagających klientów, a nasze badania satysfakcji klientów potwierdzają wysoką opinię oraz zadowolenie z oferowanych usług. Firmy szkolące swoich pracowników oczekują efektów i wysokiej jakości obsługi, my zaś doskonale rozumiemy te potrzeby i dostarczamy tego, co w wyniku wieloletnich doświadczeń wypracowaliśmy najlepszego.
Na bazie wieloletnich doświadczeń w obsłudze firm opracowaliśmy metodę A-C-B-S która gwarantuje widoczne efekty w nauce języków.
Jednym z najistotniejszych punktów naszej metody jest dogłębne zbadanie potrzeb szkoleniowych naszych Klientów, zarówno od strony organizatora szkoleń – najczęściej firmy organizującej szkolenia językowe dla swoich pracowników, jak i od strony Słuchacza, czyli pracownika tejże firmy.
Jako jedna z nielicznych szkół oferujemy trój-etapowy proces określenia potrzeb i poziomu językowego naszych Słuchaczy, składający się z:
Wiemy, że nasi Słuchacze to zwykle ludzie zapracowani, którzy mogą poświęcić na naukę niewielki wycinek swojego czasu, dlatego też go nie marnujemy. Uczymy tego, co jest Słuchaczowi najbardziej potrzebne – nasz plan nauczania jest zawsze uzgadniany pomiędzy prowadzącym zajęcia lektorem oraz Słuchaczami, którzy na bieżąco mogą informować prowadzącego zajęcia o swoich potrzebach.
Uczymy języka jak najbardziej praktycznie i w odpowiednich porcjach, tak, aby po każdych zajęciach nasz Słuchacz wyszedł z praktycznymi narzędziami, które od razu może wdrożyć w swojej pracy.
Na przestrzeni lat mieliśmy okazję konkurować z wieloma innymi szkołami językowymi, które często obsługiwały równolegle tych samych klientów (gdy klienci mieli taką strategię na dostawców, aby wprowadzać konkurencję między nimi). Z dumą możemy powiedzieć, że za każdym razem na koniec szkolenia językowe zorganizowane przez PROLANG miały większa liczbę zadowolonych studentów od innych szkół.